هتل های ارزان شهر تهران
نوشته شده توسط : gheirati

در زمانی که به یک شهر می روید و می خواهید برای اقامت هتلی را انتخاب کنید، اولین گزینه ای که باید به آن توجه کنید مدت اقامت می باشد. چرا که می تواند در انتخاب هتل نقش مهمی داشته باشد. اگر سفرتان کوتاه است و ممکن است تنها برای خواب به آن برگردید، پس هتلی را انتخاب کنید که علاوه بر امکانات مناسب، قیمت مناسبی هم داشته باشد. اگر به تهران می روید و به دنبال هتلی با امکانات مناسب و همچنین هزینه مناسب هستید این مطلب را مطالعه کنید. وبلاگ های هتل قصد دارد شما را با برخی از هتل های قیمت مناسب در شهر تهران آشنا کند. با ما همراه باشید:

هتل آپادانا تهران

یکی از هتل های دوستاره و ارزان قیمت شهر تهران هتل آپادانا می باشد. این هتل در سال 1342 تاسیس شد و سپس در سال 1390 مورد بازسازی قرار گرفت. هتل آپادانا واقع در خیابان طالقانی دارای 3 طبقه و 19 اتاق می باشد. موقعیت مکانی خوب این هتل موجب شده است تا بتوان به همه نقاط کشور دسترسی پیدا کرد. این هتل نیز با ارائه امکانات در بین هتل های قیمت مناسب تهران قرار گرفته است.

هتل پامچال

هتل پامچال هتلی سه ستاره ای است که در سال 1382 مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل دارای 10 طبقه و 45 واحد می باشد. هتل پامچال از نظر نزدیکی به ایستگاه های مترو وایستگاه های بی آرتی و جاذبه های گردشگری و مراکز مهم تجاری و اداری باعث کم شدن بسیاری از هزینه های ممکن در شهر تهران می شود. این هتل یکی از هتل های قیمت مناسب تهران می باشد که با ارائه برخی امکانات سخت در تلاش است تا اقامتی راحت و دلنشینی را برای میهمانان به ارمغان بیاورد.

هتل اطلس تهران

از قدیمی ترین و بهترین هتل های شهر تهران می توان به هتل سه ستاره اطلس اشاره کرد. این هتل در سال 1320 تاسیس شد و در سال 1388 جهت ارتقا سطح کیفی مورد بازسازی قرار گرفت. از نظر موقعیت مکانی این مجموعه در قلب پایتخت واقع شده است که دسترسی آسان و سریع به وزارت صنعت و معدن، دانشگاه امیرکبیر و بوستان هنرمندان دارد. ساختمان این هتل دارای 4 طبقه می باشد که تعداد 40 اتاق را با امکانات مناسب در بر گرفته است.  

هتل آرمان تهران

هتل آرمان تهران یک هتل یک ستاره در خیابان سعدی تهران است. این هتل در سال 1390 شروع به کار کرده و سپس پس از 5 سال در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفته است. نزدیکی این هتل و همچنین دسترسی راحت آن به اماکن دیدنی و تاریخی تهران موجب شده است تا بسیار مورد توجه مسافران قرار بگیرد. هتل یک ستاره آرمان تهران دارای 6 طبقه و 60 اتاق و سوئیت می باشد.

هتل آراد تهران

در سال 1393 در خیابان شهید مطهری تهران هتلی به نام هتل آراد افتتاح گردید. این ساختمان دارای 5 طبقه می باشد که تعداد 35 اتاق را در بر گرفته است که هر کدام از این اتاق ها دارای امکانات مناسبی می باشند. پرسنل هتل یک ستاره آراد می کوشند تا اقامتی راحت و دلنشینی را برای شما به ارمغان بیاورند. با اقامت در این هتل یک ستاره می توان به بسیاری از جاذبه های گردشگری و اماکن تاریخی بسیار آسان دسترسی پیدا کرد.

هتل پارسیان اوین تهران

هتل پارسیان اوین تهران یکی ازهتل هایی است که در یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق تهران یعنی بزرگراه چمران و بزرگراه یادگار امام واقع می باشد. این هتل در سال 1348 شروع به فعالیت کرده است و سپس در سال 1380 مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل پارسیان اوین تهران دسترسی آسانی به فرودگاه، مراکز خرید، نمایشگاه های بین المللی و مجموعه ورزشی انقلاب دارد. هتل اوین با ارائه کلیه امکانات رفاهی و هزینه ای مناسب سعی در جلب رضایت مشتریان عزیز دارد.  





:: برچسب‌ها: اقامت , اقامت در هتل , هتل های ارزان تهران , های هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: